مطالب بروز و جالب,هر چی دلت بخواد,مطالب جالب,مطالب بروز,رضا احمدی سلماس,مطالب بروز , جالب و خواندنی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 وبلاگ " اورموی " نوشت :

بسمه تعالی

ramazan

با یک اطلاع رسانی۶۰ ثانیه ای کوتاه در خدمت شما هستیم، هر جشنواره ای در مدت محدودی برگزار می شود و مزایای خاصی دارد مثلا ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان، تخفیف ویژه محصولات، ا گیگابایت اینترنت رایگان  و … اما تمام جشنواره ها یک طرف و جشنواره ای که خدا برگزار کرده است یک طرف، برای آشنایی بیشتر با این جشنواره به مطالب زیر توجه فرمایید.

الف) شرح جشنواره:

این جشنواره به صورت یک ماه و از ابتدای ماه رمضان ۱۴۳۴هجری قمری لغایت پایان همین ماه  اجرا خواهد گردید. مشترکین می توانند با مراجعه به رساله ی مرجع خود از جزئیات و نحوه ی شرکت در این جشنواره آگاه شده و از جوایز و مزایای ویژه آن بهره مند گردند.

ب) درگاه ارتباطی:

تماس با شماره تلفن " اخلاص"  در هر کجا و در هر زمان. به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته در صورت بروز هرگونه مشکل. لازم به ذکر است برای مراعات حال کلیه شرکت کنندگان عزیز کلیه ی درب های بهشت به مدت محدودی گشوده می گردد. ضمن آنکه در مقابل نیز کلیه ی پارازیت ها، شیاطین و  درب های دوزخ مسدود می گردد. همچنین در طول دوره همواره به صورت شبانه روزی ندای (ادعُوْنُی اَسْتَجْبَ لَکُمْ(پاسخگوی نیاز های شما عزیزان می باشد.

 

ج) فعال‏سازی:

این جشنواره نیاز به فعال‏سازی نداشته و مشترکین به صورت خودکار در ازای نیت و اقدام به عمل، امتیاز کسب خواهند نمود.به یاد داشته باشید؛ فقط کافی است رمضانی شوید.

د)قسمتی از  نحوه امتیازدهی:

نمونه های زیر تنها برای آشنایی شما با نحوه ی امتیاز دهی قرار داده  شده است با این حال تعجب نکنید کلیه ی موارد زیر حقیقی است و هیچگونه اغراقی در کار نیست. گواه ما بر این ادعا بسیار محکم است و آن اینکه  «إِنَّ اللَّهَ لا یُخْلِفُ الْمیعاد»

۱) قرائت تنها یک آیه ی قرآن و دریافت امتیاز پاداش ختم کل قرآن!

۲) ادای یک واجب الهی و دریافت امتیاز ثواب ادای هفتاد فریضه الهی!

۳) در ازای نفس کشیدن و حتی خوابیدن، دریافت امتیاز تسبیح و عبادت!

۴) در ازای نیکو سازی خلق، دریافت پروانه ی عبور از پل صراط !

۵) سجده کنید و سنگینی بار گناهان خود را تخلیه کنید!

۶) یتیمی را گرامی بدارید و از گرامی شدن توسط خداوند بهره مند شوید!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به مفاتیح الجنان و یا نزدیکترین مسجد محل خود مراجعه فرمایید.

ه) قرعه‏ کشی جشنواره:

هیچ گونه قرعه کشی ای در کار نیست و به کلیه شرکت کنندگان پذیرفته شده با هر امتیازی(از کمترین تا بیشترین امتیاز) جوایز بسیار نفیسی اهدا خواهد شد پس بشتابید و امتیاز بیشتری نسبت به دیگران کسب کنید.

و) جوایز طرح:

نوع جایزه

ارزش/ واحد

(سال نوری)

سطح جایزه

تعداد

بهشت

نامحدود

به میزان امتیاز کسب شده

نامحدود

 

جوایز به مالک قانونی اعمال ارائه خواهد شد.

ز) نحوه اطلاع از اسامی برندگان قرعه‏ کشی و تحویل جوایز:

زمان اعلام برندگان از آغاز ورود به تاریکی قبر تا روز قیامت خواهد بود و کلیه ی شرکت کنندگان در طول این مدت از کلیه ی خدمات قبل از هدیه بهره مند خواهند شد و بعد از اتمام شمارش امتیازات جوایز فوراً اهدا خواهد شد.

 

به یاد داشته باشید حتی تا آخرین روز هم برای شرکت در این جشنوراه وقت باقی است،هم اکنون اقدام کنید.

 60 ثانیه تمام شد!



:: برچسب‌ها: هر چی دلت بخواد , جشنواره , ماه مبارک رمضان , جشنواره رمضان , اورموی , ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 28 تير 1392
.

 خط قرمزهای تغذیه در روزه‌ داری

خط قرمزهای تغذیه در روزه‌ داری روزه‌ داری می‌تواند به تغذیه مناسب کمک شایانی کند. بدن انسان برای حفظ سلامتی خود همواره مقداری چربی به عنوان ذخیره انرژی در نقاط مختلف ذخیره می‌کند. این چربی‌ها به مرور ممکن است مقداری از کاروتنوئیدهای خورده شده توسط فرد را در خود ذخیره نموده و تغییر رنگ دهند. به علاوه در مدت طولانی اگر این چربی‌ها در بدن باقی بمانند، به شکل فشرده‌تر در آمده و احتمال مورد استفاده قرار گرفتن چربی‌های قرار گرفته در مرکز بدن نیز کمتر می‌شود. روزه‌ داری به بدن فرصت می‌دهد تا این چربی‌های زمانمند را بسوزاند و پس از پایان دوره روزه‌داری، به جای آنها چربی تازه و مناسب‌تری را جایگزین نماید. به ویژه برای افرادی که چربی زیادی در بدن خود ذخیره کرده‌اند، فرصت مغتنمی ‌فراهم می‌شود تا مقداری از چربی‌ها را برای تولید انرژی به مصرف رسانند و از اضافه وزن خود بکاهند.

 



:: برچسب‌ها: وزه‌ داری برای مبتلایان به کم‌خونی , روزه‌ داری در مبتلایان به صرع , روزه‌ داری در مبتلایان به نقرس , روزه گرفتن در بارداری و شیردهی , روزه و بیماری‌های قلبی , روزه گرفتن برای مبتلایان به عدم تناسب وزن , روزه و سلامت روانی , روزه‌ داری , عیوب انکساری چشم را تشدید نمی‌کند , خط قرمزهای تغذیه در روزه‌ داری , reza ahmadi , ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : شنبه 22 تير 1392

 دلنوشته ای برای ماه رمضان

استرس دارم .

ساعت هم که بی طاقت تر از همیشه.

نمی دونم چی بپوشم.

همه خوب ها هستند. بهترین مهمانی که تا حالا دعوت شدمه. درسته سالی یکباره ولی همین سال یکبار هم بهترین مهمونی دنیاست. اصلا اینقدر بزرگ و با شکوهه که آدم باید خیلی به خودش برسه.

آخه صاحب مهمونی هم سنگ تموم میزاره.

یه ماه مهونی باشکوه و به یاد ماندنی.

 

ماه رمضان مبارک



:: برچسب‌ها: ماه رمضان , رمضان مبارک , دلنوشته , دلنوشته ای برای ماه رمضان , رضا احمدی سلماس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1553
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 21 تير 1392
.

 آداب افطار در کلام ائمه اطهار(ع)

مقدم داشتن نماز مغرب بر افطار

امام صادق(ع) می فرمایند: مستحب است، روزه دار اگر توانایی دارد، ابتداء، قبل از افطار نمازش را بخواند. همچنین امام باقر (ع) فرمودند: اگر میل تو به افطار و غذا خوردن، تو را از نماز باز می دارد، ابتدا افطار کن، تا دور شود از تو وسوسه های نفس ملامت گر. (و هنگام نماز با فراغ بال و آرامش نماز بخوانی). همچنین ایشان در حدیثی دیگر می فرماید: در ماه رمضان، ابتدا نماز بخوان، سپس افطار کن، مگر با گروهی باشی، که آنها منتظر افطارند.

بر این اساس، استحباب خواندن نماز قبل از افطار، دو مورد استثنا دارد، طاقت و صبر نداشتن روزه دار، و وقتی گروهی منتظر ما باشند. هر مۆمنی برادر مۆمن خود را شبی از ماه رمضان افطاری دهد، خداوند برای او پاداش آزاد کردن سی بنده مۆمن در راه خدا را، می نویسد و در برابر هر کدام، (مهمانان افطاری) دعایی مستجاب را نیز دارد

دعای هنگام افطار

دعاهای مختلفی در هنگام افطار وارد شده است که مرحوم شیخ عباس قمی آن را در مفاتیح الجنان آورده است اما در اینجا به روایتی از امام رضا (ع) اشاره می کنیم که حضرت می فرمایند: هر کس هنگام افطارش، بگوید: «اللهم لک صمنا بتوفیقک و علی رزقک افطرنا بامرک فتقبله منا و اغفر لنا انک انت الغفور الرحیم» خداوند، آنچه را از نقص و زیان، بر روزه اش وارد ساخته، می بخشاید.




:: برچسب‌ها: فضیلت افطاری دادن , خواندن سوره قدر هنگام افطار , توصیه به افطار با آب گرم , خرما و شیر , گفتن ذکر لا اله الا الله , دعای هنگام افطار , مقدم داشتن نماز مغرب بر افطار , آداب افطار در کلام ائمه اطهار(ع) , رضا احمدی سلماس , هر چی دلت بخواد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 21 تير 1392

 

حلول ماه رمضان؛

ماه ازمایش خویش،

ماه آرامش روح،

ماه امتحان صبر و ماه وسعت رزق بر همه ی مسلمانان جهان مبارک باد.



:: برچسب‌ها: رمضان , حلول ماه رمضان , ماه ازمایش خویش , ماه آرامش روح , ماه امتحان صبر و ماه وسعت رزق بر همه ی مسلمانان جهان مبارک باد , هر چی دلت بخواد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.

 شهدا با خون خود نوشتند:...



:: برچسب‌ها: شهدا , حجاب , هر چی دلت بخواد , شهدا با خون خود نوشتند , ,
:: بازدید از این مطلب : 910
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : سه شنبه 18 تير 1392
.

 اس ام اس های جدید برای ماه مبارک رمضان

ماه رمضان آمد، آن بند دهان آمد
زد بر دهن بسته تا لذت لب بیند
آمد قدح روزه، بشکست قدح ها را
تا منکر این عشرت بی باده طرب بیند . . .

***********************************************

ای روزه داران اگر چنین می‌خواهید
دهان از آنچه غیر خدایی است ببندید
و چشم را به آنچه شیطانی است نگشایید
و گوش را آلوده هر زمزمه پلید نسازید
و حتی خیال باطل را هم از دروازه دلها بزدایید

***********************************************

ای دوست ز رحمت دل اگاهم ده
در ماه دعا سیر الی اللهم ده
ماه رمضان و ماه مهمانی توست
در محفل مهمانی خود راهم ده

 



:: برچسب‌ها: رمضان , رمضان , اس های جدید رمضان 92 , اس ام ام جدید , اس ام های جدید رمضان , smsرمضان , sms , sms top , بهترین اس ام اس , بهترین smsبرای ماه رمضان92 , التماس دعا , شب قدر , اس ام اس مجلسی برای رمضان , اس مجلسی , پیام کوتاه برای رمضان , اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 17 تير 1392

جلوگیری از سنگ کلیه در تابستان

سنگ‌های کلیوی در دستگاه جمع کننده ادرار در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند. این سنگ‌ها هنگامی که غلظت بعضی از مواد به قدری بالا می‌رود که قابلیت حل شدن خود را از دست می‌دهند ، به صورت بلورهای کوچک شروع به رسوب کردن در ادرار می‌کنند.

سنگ کلیه زمانی تشکیل می‌شود که بدن نتواند به درستی املاح و مواد جذب شده مثل کلسیم، فسفات، اسیداوریک و اگزالات را دفع کند.

 این سنگ‌ها باعث ایجاد درد در کلیه می‌شوند و اگر خیلی بزرگ شوند، ممکن است شما را بیمار کنند. آب، این سنگ‌ها را از بدن خارج می‌کند.

با عمل به توصیه‌های زیر می‌توانید احتمال تشکیل سنگ را کاهش دهید:



:: برچسب‌ها: کلیه , سنگ کلیه , جلوگیری از سنگ کلیه در تابستان , به مقدار کافی آب بنوشید , , شربت آب‌لیمو بنوشید , , هر چی دلت بخواد , ,
:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : یک شنبه 16 تير 1392

15علامت سرطان که مردان نادیده میگیرند!!! 

برخی از مردان هنگامی موضوع رفتن به نزد دکتر پیش می‌آید، پای‌شان شل می‌شود و این امر باعث تاسف است.
مراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند، یعنی در زمانی که گزینه‌های بیشتری برای درمان و بخت بیشتری برای علاج وجود دارد. اما برخی از مردان به جز به خاطر زنان‌شان به دکتر نمی‌روند. در اغلب موارد زنان هستند که به مردان فشار می‌آورند تا برای چکاپ از لحاظ سرطان به دکتر مراجعه کنند.

 

کارشناسان می‌گویند مردان می‌توانند با هشیار بودن در مورد برخی از علائم سرطان که بیانگر نیاز فوری به مراجعه به دکتر است، به خود نفع بسیاری برسانند.
برخی از این علائم سرطان در مردان اختصاصی هستند. این علائم بخش‌های معین بدن را در برمی‌گیرند و ممکن است به طور مستقیم به امکان وجود سرطان اشاره کنند. برخی دیگر از علائم مبهم‌تر هستند. برای مثال دردی که در بخشی از بدن احساس می‌شود، ممکن است علل گوناگونی داشته باشد. اما حتی در مورد این علائم نباید بدون مراجعه به دکتر احتمال سرطان را مد نظر قرار ندهید.



:: برچسب‌ها: سرطان , علایم سرطان , پیشگیری از سرطان , 15علامت سرطان که مردان نادیده میگیرند , رضا احمدی سلماس , هر چی دلت بخواد , سوء‌هاضمه , خس , تگیدرد شکمی و افسردگی , کاهش وزن غیرمنتظره , ,
:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : یک شنبه 16 تير 1392

 زولبیا و بامیه، تشنگی روزه دار را تشدید می کند

در عین حال، یک متخصص بیماری های داخلی برای پیشگیری از تشنگی به روزه 
داران کرد  می شود در فاصله افطار تا سحر مایعات را بتدریج مصرف کنند و از 
شیرینی های مصنوعی  مانند زولبیا و بامیه کمتر استفاده کنند.

دکتر حشمت الله توکل در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به این که ماه
رمضان  امسال در فصل گرم سال قرار دارد به روزه داران توصیه می شود برای 
پیشگیری از کاهش  شدید آب بدن تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.



:: برچسب‌ها: زولبیا و بامیه , تشنگی روزه دار را تشدید می کند , زولبیا وبامیه , ماه رمضان , مصرف لیموترش نیز در پیشگیری از تشنگی و گرمازدگی موثر است , رضا احمدی سلماس , هر چی دلت بخواد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1046
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : یک شنبه 16 تير 1392

 نجات از گرمازدگی

واژه گرمازدگی با گرمی هوا عجین می‌شود، در واقع گرمای هوا عامل مهمی برای بروز گرمازدگی است، هر چند فقط گرمای محیط علت گرمازدگی نیست.

تعدادی از افراد، همچون ورزشکاران مجبور به فعالیت در گرما هستند. این بیماری رایج طیفی از علائم را شامل می شود که از وضعیت هایی خوش خیم تا بسیار بدخیم و مرگبار متغیر است.

 

گرما می تواند باعث ورم، خارش، گرفتگی عضلات یا بی حسی در اندام ها و صورت شود. این حالت ها از نشانه های خفیف گرمازدگی است که براحتی قابل درمان است.

ورم: ظرف چند ساعت ابتدایی برخورد با محیط گرم، ورم در پا یا دست ها تا ناحیه مچ ها بروز می کند. علت آن گشاد شدن عروق پوستی و تجمع آب در این بخش هاست.
درمان خاصی ندارد و کافی است که اندام درگیر را بالا نگه داشت. جوراب های واریسی برای تسهیل خروج آب اضافی مفید است.
ادرارآورها در درمان نه تنها مفید نیستند، بلکه با دفع آب و نمک از بدن اثرات مضری داشته و سیر بیماری را تشدید می کند.

 



:: برچسب‌ها: گرفتگی عضلات , خارش , ورم , نجات از گرمازدگی , مطالب جالب و بروز , رضا احمدی سلماس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1085
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 14 تير 1392

 بگو به آنان.......

منبع:وبلاگ  مذهبی امام زمان



:: برچسب‌ها: بگو به آنان&هر چی دلت بخواد&رضا احمدی سلماس&حجاب&آتش جهنم سوزان تر است , تابستان , گرما , اسلام , حجاب , شیعه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 14 تير 1392
.

 دعاى روز اول ماه رمضان

هفتم علامه مجلسى در زادالمعاد فرموده كلينى و شيخ طوسى و ديگران به سند صحيح روايت كرده اند كه حضرت امام موسى كاظم عليه السلام فرمود كه در ماه مبارك رمضان در اوّل سال يعنى روز اوّل ماه چنانچه عُلماء فهميده اند اين دعا را بخوان و فرمود كه هر كه اين دعا را براى رضاى خدا و بى شائبه اغراض فاسده و ريا بخواند در آن سال به او نرسد فتنه و گمراهى و نه آفتى كه ضرر رساند بدين او يا بدن او و حق تعالى او را حفظ كند از شرّ آنچه در آن سال واقع مى شود از بلاها و دعا اين است 



:: برچسب‌ها: دعاى روز اول ماه رمضان&اعمال ماه رمضان&هر چی دلت بخواد&رضا احمدی سلماس& ,
:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : جمعه 14 تير 1392

 اتفاق عجیب در گوگل !!!

توی گوگل این کلمه رو سرچ کنید...


Google Gravity

اولین سایتی که میاد رو باز کنید ، ببینید چه اتفاقی می افته .

تو جای سرچ یه چیزی بنویس و اینتر کن . ببین چ اتفاقی میوفته



:: برچسب‌ها: گوگل&Google Gravity&هر چی دلت بخواد&رضا احمدی سلماس& ,
:: بازدید از این مطلب : 885
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : پنج شنبه 13 تير 1392
.


مسلمان ها هوشیار باشیم!!

این اقدام تکفیری باعث حزن و اندوه مسلمانان و مخصوصاً شیعیان گردیده است که تعدادی از افراد از خدا بیخبر و منحرف بازيچه ي دست صهیونیستها شده و میخواهند جنگ شیعه و سنی در منطقه راه بیاندازند و وظیفه ما در این دوران بسیار سنگین و حساس اين میباشد كه با خویشتنداری و سعه صدر توطئه صهیونیستها را خنثی کنیم . آنها با کشتار و جنایت در میانمار ، پاکستان ، عراق ، لبنان ، سوریه میخواهند هم جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند و هم قضیه فلسطین و قدس را یکسره کنند . که با هوشیاری علمای اسلام و مسلمانان جهان موفق نخواهند شد .

 

منبع:هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه

 



:: برچسب‌ها: مسلمان ها هوشیار باشیم!!&هر چی دلت بخواد&رضا احمدی سلماس&سوریه&شیعه , حجر بن عدی , سوریه , وهابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : سه شنبه 11 تير 1392
.

موج وبلاگی " کودک سوری در زنجیر تکفیری ها "

حقوق بشر رو از کجا باید بخریم!؟

بأی ذنب قتلت؟!

حقوق بشر کیلویی چنده؟ از کجا باید بخریم تا برای مسلمان ها ارسال کنیم!

 

«دختر سوری به زنجبر کشیده شده است و جبهه النصره به دلایل مذهبی پدر و مادرش را در پیش چشم او به قتل رسانده است.»

«ایالات متحده آمریکا از این تروریست‌ها حمایت می‌کند.»

 

شما هم نظر بدید،عکس، نقاشی، پوستر   نمی دونم فقط ساکت نباشید

 



:: برچسب‌ها: کودک سوری در زنجیر تکفیری ها&حقوق بشر رو از کجا باید بخریم& ,
:: بازدید از این مطلب : 1095
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 10 تير 1392

 من دارم می روم تا تو چادرت را در نیاوری.ما برای این چادر می رویم

 

بیمارستان از مجروحین پر شده بود...

حال یکی خیلی بد بود...

رگ هایش پاره پاره شده بود و خونریزی شدیدی داشت.

وقتی دکتر این مجروح را دید به من گفت بیاورمش داخل اتاق عمل.

من آن زمان چادر به سر داشتم.

دکتر اشاره کرد که چادرم را در بیاورم تا راحت تر بتوانم مجروح را جابه جا کنم...

مجروح که چند دقیقه ای بود به هوش آمده بود به سختی گوشه چادرم را گرفت و بریده بریده و سخت گفت: من دارم می روم تا تو چادرت را در نیاوری.ما برای این چادر داریم می رویم...

چادرم در مشتش بود که شهید شد.

از آن به بعد در بدترین و سخت ترین شرایط هم چادرم را کنار نگذاشتم...

راوی: خانم موسوی یکی از پرستاران دوران دفاع مقدس

منبع:پایگاه فرهنگی مهدوی کانون مهدویت



:: برچسب‌ها: چادر&حجاب& من دارم می روم تا تو چادرت را در نیاوری , ما برای این چادر می رویم&هر چی دلت بخواد& ,
:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : یک شنبه 9 تير 1392
.

  کاهو ؛ بهترین سبزی برای وعده سحری

کارشناس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: کاهو بهترین سبزی است که می 

توان به عنوان سالاد در وعده سحر مصرف کرد زیرا آب و فیبر زیادی دارد و از 

تشنگی و یبوست پیشگیری می کند.

 

زهرا عبداللهی در گفتگو با فارس افزود: بهتر است غذای مصرفی در وعده سحری خصوصیات و ویژگی وعده ناهار را داشته باشد.

 

وی گفت: وعده سحری می تواند شامل انواع مختلف پلو ها و انواع خورشت ها 

باشد. مصرف سبزی و سالاد نیز در سحری برای کاهش احساس تشنگی بسیار مؤثر 

است.



:: برچسب‌ها: کاهو&فواید کاهو&کاهو بهترین سبزی برای روزه داران& کاهوبهترین سبزی برای وعده سحری&رضا احمدی سلماس&هر چی دلت بخواد& ,
:: بازدید از این مطلب : 1141
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : شنبه 8 تير 1392
ن : رضا احمدی
ت : پنج شنبه 6 تير 1392
.

 زندگی نامه ی شهید خلبان عباس بابایی

منبع:سایت گفتمان دینی

 

در چهاردهم آذرماه سال 1329 در یکی از محروم ترین نقاط شهرستان قزوین در خیابان سعدی و در یک خانواده مذهبی که آتش عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت از آن زبانه می کشید، کودکی به دنیا آمد که بعدها باعث افتخار هر ایرانی بود. نام او را به یاد علمدار کربلا، عباس نهادند.
خیابان سعدی هرگز او را فراموش نمی کند 
در چهاردهم آذرماه سال 1329 در یکی از محروم ترین نقاط شهرستان قزوین در خیابان سعدی و در یک خانواده مذهبی که آتش عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت از آن زبانه می کشید، کودکی به دنیا آمد که بعدها باعث افتخار هر ایرانی بود. نام او را به یاد علمدار کربلا، عباس نهادند.
عاشق امام حسین (ع) 
مرحوم "حاج اسماعیل بابایی" پدر بزگوار عباس را همگان به عنوان تعزیه گردان می شناختند که سال های زیادی از عمر خود را صرف خدمت به امام حسین و این همایش بزرگ مذهبی کرده بود. صحن حیاط خانه اش منزلگاه دوستداران حسین (ع) بود. دوران طفولیت عباس در این فضا آغاز شده بود. او از همان زمان کودکی از پدر آن چه را که باید بیاموزد و سرلوحه قرار دهد، آموخت. از همان کودکی نقش هایی را در تعزیه به عهده گرفت تا از همان موقع معلوم باشد که عباس چقدر عاشق اهل بیت است. 
سال ها یکی پس از دیگری گذشت. اینک عباس، دوران تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان دهخدا سپری می کند و دوران متوسطه خود را نیز در دبیرستان نظام با موفقیت به پایان می رساند. 
پس از اخذ دیپلم، با شرکت در کنکور سراسری در رشته پزشکی پذیرفته می شود ولی به دلیل این که به خلبانی علاقه وافری داشت، از آن انصراف داده و در سال 1348 وارد دانشکده خلبانی نیروی هوایی می شود. همانند دیگر خلبانان نیروی هوایی پس از گذراندن دوره مقدماتی پرواز، جهت تکمیل فن خلبانی و گذراندن دوره پیشرفته، به کشور ایالات متحده آمریکا اعزام می شود.



:: برچسب‌ها: عباس بابایی&زندگی نامه عباس بابایی& زندگی نامه ی شهید خلبان عباس بابایی&وبلاگ رضا احمدی سلماس&هر چی دلت بخواد& ,
:: بازدید از این مطلب : 1450
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 5 تير 1392

پذیرش دانشگاه انتظار

دانشگاه انتظار بعد از 1300سال همچنان دانشجو می پذیرد.متاسفانه این دانشگاه هنوز313نفر فارغ التحصیل هم نداشته است این دانشگاه در تمام شبانه روز از شما ازمون به عمل می اورد

مدارک لازم برای ثبت نام:

1-نماز اول وقت

2-ولایت مداری

3-دائم الوضو بودن

4-برگه تسویه حساب حق الناس

5-قلبی اکنده از یاد خدا

"به امید عدم مشروطی در این دانشگاه"

التماس دعا

 



:: برچسب‌ها: التماس دعا&پذیرش دانشگاه انتظار&دانشگاه انتظار& ,
:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 5 تير 1392
.

جمله ای حکیمانه ازامیرالمومنین حضرت امام علی (ع):

 

مراقب افکارت باش که گفتارت میشود.

مراقب گفتارت باش که اعمالت میشود.

مراقب اعمالت باش که شخصیتت میشود.

مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت میشود

 



:: برچسب‌ها: جمله ای حکیمانه ازامیرالمومنین حضرت امام علی &مراقب افکارت باش که گفتارت میشود , مراقب گفتارت باش که اعمالت میشود , مراقب اعمالت باش که شخصیتت میشود , مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت میشود& ,
:: بازدید از این مطلب : 1153
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 5 تير 1392
.

 چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد

۱) توصیه شماره :۱ خوب بخوابید

دکتر درستی، متخصص تغذیه، به داوطلبان کنکور توصیه می کندکه در شب های باقیمانده شام سبکی بخورند تا راحت تر بخوابند و در وعده های روزانه هم، غذاهای حاوی کربوهیدرات های پیچیده مثل نان، برنج و سیب زمینی بخورند چراکه این مواد در طول روز به تدریج آزاد شده و توانایی ذهنی را گسترش می دهند. دکتر درستی تاکید می کند: اضطراب و دلهره و کابوس کنکور آرامش و آسودگی را از داوطلبان گرفته و مانع از آن می شود که با خیالی راحت به پاسخگویی سوالات بپردازند. با توجه به اینکه در ایام امتحانات خواب و تغذیه داوطلبان براثر استرس دچار بی نظمی می شود، خانواده ها باید این استرس را از دوش جوانان بردارند تا آنها با آسودگی خیال خود را جهت امتحان آماده کنند .

 

دکتر عشایری، متخصص اعصاب و روان هم می گوید : از آنجایی که در کنکور سرعت، دقت و صحت مطرح است، بنابراین داشتن خواب منظم و تغذیه مناسب برای داوطلبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین چون مغز محل یادگیری و حافظه مکان پردازش است، خانواده ها باید به تغذیه مناسب، خواب کافی و تفریح سالم فرزندان خود توجه بیشتری داشته باشند. دکتر عشایری به کلیه داوطلبان توصیه می کند: از تمرین و مطالعه در شب های باقیمانده به کنکور پرهیز کنید، زیرا با بر هم زدن سیستم بدنی شما، استرس مضاعفی را به شبکه عصبی وارد می کند و این واکنش به صورت خستگی و احساس دلهره بیش از حد منجر به اختلال در حافظه و یادگیری می شود .



:: برچسب‌ها: چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد&کنکور&خوب بخوابید&استرس کنکور& ,
:: بازدید از این مطلب : 1101
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 5 تير 1392

راه حل هایی سریع برای رهایی از درد کمر

درد کمر که عموما در قسمت تحتانی آن به وقوع می پیوندد، دردیست که اکثر افراد زیر ۴۵ سال حداقل یک بار از آن رنج برده اند و می دانند که این درد می تواند بخشی از زندگی آنها را مختل کند.

اما در این مطلب قصد داریم به راه حل های ساده برای پیشگیری و یا بهبود آن اشاره کنیم. تا از شر این درد خلاص شوید.

 

۱. از گرما به جای مسکن استفاده کنید

هنگام بروز درد در ناحیه تحتانی ستون فقرات به جای مصرف استامینوفن و بروفن، سعی کنید کمرتان را گرم نگه دارید و از کیسه های آب گرم برای این کار کمک بگیرید. گرم نگه داشتن کمر به مدت ۸ ساعت می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

 

۲. مقدار کمتری پول در کیف پولتان قرار دهید

نشستن بر روی یک کیف پول تپل به سبب اینکه تعادل شما را بر هم میزند، می تواند منجر به آسیب به ستون فقرات شما و بعد از آن سیستم عصبی گردد. سعی کنید کیف پول خود را سبک کنید و به جای حمل تعداد زیادی اسکناس کم ارزش، اسکناس هایی با صفر های بیشتر و یا کارت بانکی تان را حمل کنید، تا در هنگام نشستن، ستون فقرات شما به یک سمت متمایل نباشد.



:: برچسب‌ها: زانو ها را بالا نگاه دارید& حواستان به خیاط باشد&مقدار کمتری پول در کیف پولتان قرار دهید&از گرما به جای مسکن استفاده کنید&راه حل هایی سریع برای رهایی از درد کمر& ,
:: بازدید از این مطلب : 1198
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : سه شنبه 4 تير 1392

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
موبایلتو شارژ کن